VRIJWILLIGERSMIDDAG 23 JUNI 2024 voor de parochies STEIN, BERG A/D MAAS en URMOND

Een parochie kan alleen bestaan dankzij de inzet van vrijwilligers. Daar is het Clusterbestuur zich van bewust en ook erg dankbaar voor. Dit jaar houden we dan ook weer een vrijwilligersmiddag, speciaal voor onze vrijwilligers van de parochies Oud-Stein, Nieuwdorp, Kerensheide, Berg a/d Maas en Urmond op zondag 23 juni 2024.
Eerst wordt om 11.00 uur de H. Mis gevierd in de St. Martinuskerk in Oud-Stein, die in het teken zal staan van de vrijwilliger. Na de H. Mis zullen de leden van het clusterbestuur de vrijwilligers in de pastorietuin van Nieuwdorp ontvangen, onder het genot van een drankje en een hapje. Op deze middag ontmoeten wij elkaar in een gezellige en ongedwongen sfeer.
Rond 16.00 uur zal de bijeenkomst worden beëindigd.
Alle parochiële vrijwilligers ontvangen nog een persoonlijke uitnodiging voor deze middag.
Vergeet niet, door middel van het invulstrookje, u aan te melden vóór vrijdag 7 juni 2024.
U kunt dit briefje deponeren in de brievenbus van uw eigen kerk.