ANBI

De Rooms Katholieke Kerk in Nederland is door de Belastingdienst erkend als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Tot de Rooms Katholieke Kerk in Nederland behoren onder andere ook de parochies. Zo ook de parochies die behoren tot de kerkencluster Stein. Ieder parochie moet sedert 1 januari 2016 voldoen aan de publicatieplicht van een aantal gegevens. Zo ook het zogenaamde RSI-nummer. Dit Rechtspersonen en Samenwerkingsverbanden Identificatienummer is de vervanger van het vroegere fiscaal nummer. Iedere parochie staat geregistreerd bij de belasting volgens een RSIN-nummer. Bij het aangaan van een periodieke schenking dient in de toekomst de correcte tenaamstelling en bijbehorende RSIN-nummer ingevuld te worden.

Hieronder kunt u de gegevens van elk der parochies afzonderlijk bekijken. Hiervoor kunt u klikken op de naam van de betreffende parochie. De gegevens van de overige parochies verschijnen binnenkort, zodra ze bekend zijn.

Klik H. Jozef Kerensheide

Klik O.L. Vrouw Hulp der Christenen Nieuwdorp

Klik H. Martinus Stein

Klik H. Michaël Berg

Klik H. Martinus Urmond

KLik H. Antonius van Padua Urmond

De overige meer algemene gegevens van de parochies kunt u respectievelijk vinden op de eigen site, die een onderdeel is van deze website.