FANFARE STEIN VIERT 80 JAAR BEVRIJDING IN ST. MARTINUSKERK

Société St. Martin Fanfare de Stein geeft op zondag 15 september om 15.00 uur een uniek concert in de St. Martinuskerk in Oud-Stein. Het fanfareorkest herdenkt deze dag dat Stein precies 80 jaar geleden, op 18 september 1944, door de geallieerden werd bevrijd en de Tweede Wereldoorlog ten einde kwam. Het wordt dan ook een muzikale middag van zowel herdenken als vieren, met een blik in het verleden en naar de toekomst. Extra bijzonder is dat de fanfare de kerk heeft uitgezocht als concertlocatie: het was hier dat de rood-witblauwe vlag op 18 september 1944 werd gehesen en de kerkklokken luidden. De fanfare wordt tijdens het concert ondersteund door The MacKenzie Pipe Band en zangeres Vivianne Munnix.
Kaarten kosten €15,00 en zijn te koop via de website van de vereniging: www.stmartin.nl