GEBEDSINTENTIES MEEGEVEN NAAR LOURDES

Van 16–21 september zullen weer een aantal parochianen mee op bedevaart gaan naar Lourdes. Het is fijn om deze reis weer samen te mogen maken binnen het kader van het Huis voor de Pelgrim in Maastricht. Er is ook weer de mogelijkheid om uw gebedsintentie op papier mee te geven. Deze intenties brengen we met uw en ons gebed in de Grot van Massabielle aan de voeten van Onze Lieve Vrouw van Lourdes. Vanaf het weekend van 24 en 25 augustus liggen in alle kerken van ons parochiecluster blaadjes klaar waarop u uw intentie kunt neerschrijven en daarna in de box deponeren die ook klaar zal staan. Deze mogelijkheid is er tot en met zondag 8 september. Daarna worden de intenties verzameld in enveloppen die we mee naar Lourdes nemen en bij Maria achterlaten. U bent van harte uitgenodigd uw intentie bij het gebed van alle pelgrims te voegen.

J.P. Janssen, pr.ass