Inzameling Voedselbank

De parochies van Berg a/d Maas, Stein en Urmond gebruiken de vastentijd om lang houdbare producten in te zamelen voor de voedselbank, want ook binnen de gemeente Stein komt armoede voor! De ingezamelde producten gaan naar het uitdeelpunt van de voedselbank Limburg-Zuid, dat in het buurtcentrum van Nieuwdorp gevestigd is.
Met Pasen zou het fijn zijn om de mensen hier bewust van te laten worden. Een tijd van bezinning, familie, samen zijn en DELEN!! Denk aan de mensen die geen volwaardig paasdiner op tafel kunnen zetten, en niet de mogelijkheid hebben om lekker uit eten te gaan! Alle langdurige houdbare producten zijn welkom. De actie loopt t/m maandag 29 maart.
Wanneer en waar kunt u het brengen?
– In de parochiekerk van Nieuwdorp vóór of na de H. Mis op zaterdagavond van 19.15 uur.
– In de parochiekerk van Stein vóór of na de H. Mis op zondagochtend van 11.00 uur, maar ook op
woensdagavond van 18.00 -19.30 uur.
– Bij het parochiekantoor van Stein, De Halstraat 36 te Stein, op maandag, woensdag en vrijdag van 9.00-11.00 uur