Tuinfeest 2019 geslaagd.

De drie gezamenlijke kerkbesturen is het ook dit jaar weer gelukt om het tuinfeest voor de vrijwilligers tot een succes te maken. Het weer was prima, de locatie bij pastoor Schwillens is hier voor perfect. Vanuit de gasten, de vrijwilligers, die het tuinfeest bezocht hebben, was alleen lof en dank je wel voor dit mooie gebaar te horen. Ze hebben het gewaardeerd! Onze dank gaat ook uit naar pastoor Schwillens voor het belangeloos bschikbaar stellen van de pastorietuin. De onderlinge samenwerking van de kerkbestuursleden was voorbeeldig! En de partners van de kerkbestuursleden niet te vergeten! Bemoedigend en fijn is te horen dat voor de volgende editie nog meer mensen zich aangeboden hebben, om ons in de voorbereiding en uitvoering te ondersteunen!