Beste bezoeker ,

Wij heten u van harte welkom op de website van onze parochiecluster. Op de balk hierboven vindt u informatie over de cluster. Wilt u algemene informatie over de verschillende parochies bekijken, klik dan op ‘Parochies’ en vervolgens op de naam van de desbetreffende parochie. Wanneer u terug wilt naar deze pagina, dan klikt u in de parochiesite op het menu ‘Cluster’.

Wilt u informatie over de Mistijden? Dan klikt u op het item ‘Kerkblad’. Hierin vindt u onder andere alle informatie over de Mistijden en de misintenties van respectievelijk de kerken van Nieuwdorp/Stein en Urmond/Berg.

In het ‘fotoboek’ vindt u diverse fotorapportages van recente gebeurtenissen  in de diverse parochies. Op het item ‘links’ kunt u klikken naar You Tube waarin een aantal filmpjes en geluidsopnames zijn opgenomen van 3 parochiekerken van het cluster en de Terpkerk in Urmond en u kunt klikken naar onze Facebookpagina en naar verwante websites, zoals die van het Bisdom en de gemeente Stein.

Wij wensen u veel leesplezier.

Groetend,

Het clusterbestuur